Teen mom weekend break

Nu är jobbet på ÖoB över, vet inte riktigt om det kommer upp något mer innan jag åker. Det skulle ju inte skada med lite med jobb men just nu börjar det bli litre stressigt men visum ansöka och massa andra papper som ska beställas och fyllas i haha.
Så vad har hänt nu i veckan som gått.

Måndag: Jobbade som vanligt men sen efter jobbet åkte jag hem till Mia för en mys kväll med henne och Carro. Vi lagade eller Carro lagade sin specigella bacon sås med pasta. Det var super gott sen efter middag kollade vi på Hollywood fruar.
Tisdag: Jobb jobb jobb och sen hem och sova.
Onsdag: Kurs på vuxen skolan i Stockholm första hjälpen och barnsäkerhet.
Jag kom en en gång fram till att jag hatar trafiken i stan under rusnings trafik!! jag åkte hemifrån 1½ timme innan kursen började för att vara säker på att jag inte skulle komma sent och för att jag skulle hinna med att hitta till skolan som att det var första gången jag  var där. för att göra en jobbigt lång historia kort så kom jag i alla fall 10 minuter efter att kursen hade börjat haha^^.
Torsdag: Inget nytt träffade min andra halva Jennifer senare på kvällen och sen var den dagen slut.
Fredag: på kvällen bestämde jag och Jennifer att vi skulle gå och se filmen Last song men det gick inte att boka så det var inte bio. Istället hyrde vi sommar med Göran och en annan film som hette mu one an onley love. Eller jag tror att den hette så haha ganska knasig filma men endå rätt bra.
Lördag: så idag  har jag varit ute och sprungit och nu har jag bara legat framför tv och kollat på teen mom på MTV haha galet intressant :) nu ska jag snart möta upp Jennifer och så ska vi vidare till kista för att se Last song :)

Angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0