baraförattjagkommersankasverige...

Så det var en snabb spring runda ändå, men det var efter att regnet hade lagt sig haha jag vill inte vara ute och springa och sen komma hem och se ut som dränkt katt unge med pudel frisyr. Nej nu sitter jag i sängen helt ny duschad, klar ompysslad och väntar på att Valentine´s day ska ladda klart så att jag äntligen kan se klart den! Sist gick det inte riktigt som jag hade planerat, ja han kolla i kanske 20 minuter innan min förra data bestämde sig för att döö! all musik alla bilder och JA allt dog med den! jäkla lidl DATORN!
Det ironiska med hela den historien var att jag precis innan jag började att kolla på filmen hade gjort en säkerhetskopiering  så att jag sen efter att jag hade kollat klart på filmen skulle kunna göra en systemåterställning men aa det han jag ju inte med.
Fick precis ett sms av den bästa Jennifer och det slog mig just väldigt hårt! Jag kommer att sakna henne som en idiot! hon har ju under den senaste månaden pratat om hur jag kommer att "lämna" henne och jag har inte riktigt fattat grejen. Jag har mer tyckt att det inte har vart en sån stor grej men där fick jag för det slog mig just!
Nu ska jag nog avsluta det här inlägget, annars kommer det sluta i massa rader som ingen kommer att förstå och det kommer bara bli mer deprimerande och innehålla fler utropstecken! haha
Känner också att jag bore ha med bilder i min inlägg.. Eller att jag borde ha någon bild över huvudtaget haha^^, Nee nu får jag sluta!..
woppWoopIdoo
Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0