9 dagar..

Yes 9 dagar kavar och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan, den är bra och dålig på samma gång... Men den är no i alla fall  mest positiv. Jag har fortfarande inte fått mina flygtider! och jag kan lugnt säga att det har börjat störa mig mer än vad jag trodde att det skulle göra, inte för att man bli mer nervös över att man inte har dom tillhand utan men vet inte om an kommer få åka på samma flyg som dom andra au pairerna och man vet inte heller hur just det flygbolagets regler för hur mycket bagaget får väga och med den så vet man inte hur mycket man få packa med sig haha. Inte för att jag skulle bli nervös över n sådan grej i vanliga fall men nu är det  ju som sagt var lite andar omständigheter, och jag har märkt att det mesta med börjar göra mig nervös och en aningen stressad haha (jag skulle då säga att min resfeber har kommit på riktigt nu!).
Om jag nu ska berätta vad som händer i dag i stället så kanske jag börjar att tänka på lite annat, vid halv ett, ett så ska jag befinna mig i Barkaby hemma hos min systers fästmans familj där vi i dag ska börja med att ha en lunch för att sedan ta med min STORA SYSTER på hennes MÖHIPPA!
Haha, jag kan tyvärr inte berätta vad vi ska göra för det finns en chans att hon sitter och läster det här lite senare innan vi ses och då skulle det inte vara så kul om överraskningen inte blir någon överraskning, ni får helt enkelt vänta tills senare i kväll eller i morgon (ja skulle nog tipp på i morgon).
Nee nu måste jag börja fixa till mig och sen så ska jag få pappa att skjuta mig efter som att min bil har gått på strejk! det ska alltid vara något med den där himlans Torsen bilen haha..
WoopwopIdOo
Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0