10 dagar..!

Nu har jag precis kommit hem från stan, jag agerade taxi och körde in min mamma till Birka Paradise. Jag kom till henne exakt 5 över 3 och ungefär 20 över åkte vi ifrån upplands väsby, sen började kön... Att sitta i bilkö med mamma i en timme och en kvar  kan var rätt roande, i värsta fall börjar man undra var dom andra bilförarna tror om min med passagerare haha!
Så efter att jag hade släppt av henne var det bara att vända och försöka ta sig hem och om jag ska var ärlig så var det inte ett dug jobbigt stads trafiken har börjat gilla mig och jag den och förvånansvärt behövde jag inte ringa min levande gps (GPS=PAPPA) för att hitta ut, så ja jag kan säga att jag är lite stolt.
Nu hade jag tänkt att jag skulle ta en spring tur i skogen men som att regnet bara öser ner ute blir det nog inget av med det för ens det har slutat eller lugnat ner sig lite, det blir nu i stället att skjutsa ner pappa till Scandic så att han kan träffa sina kompisar för en After Work.
Wopwoopido
angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0