11 dagar..

Nu önskar jag att jag fick tiden att börja planera min packning, jag menar jag ska ju vara borta ett bra tag så det är ingen enkel semester packning. Fast det känns inte riktigt som om jag ska börja redan nu men samtidigt så känns det ändå som om jag ska det, det är 11 dagar kvar och om jag kommer vara lika speedad som jag vart alla dom här senaste dagarna så är det nog dags att börja nu annars kommer tiden bara att rinna i väg.
Jag ringde till CC i dag också, jag har ringt till dom hela förra veckan och den här för att kolla om dom vet varför mina flyg tider inte har kommit upp på min sida, innan så har dom hela tiden sagt att dom kommer upp på min sida när som helst men när dom inte gjorde det efter helgen så ringde jag igen och nu fick jag ett lite med konkret svar, hon jag fick prata med talade om för mig att dom har bokat mitt fly från Sverige den 7 juni till New York men dom har inte bokat mitt flyg från New York till Los Angeles, dom har nämligen inte bestämt  om jag ska anda i burbank (stavning!?) eller om jag ska landa på LAX
Som att jag äntligen har fått min nya dator så har jag ännu mer att lära mig, det är inte lätt att lära sig ett helt nytt operativsystem haha mac är helt annorlunda från pc men me like!! haha ^^,
Måste bara läsa på lite sen kommer jag nog fatta vad jag håller på med.. eller jag kan ju i alla fall hoppas att jag gö det.
Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0