Sjuklingar, köttbullar och Grey´s

Så att laga mat med barnen i dag gick väldigt bra, det var lugnt och skönt och alla hade något att göra hela tiden haha :). Men det kan ju också bero på att tre av barnen va sjuka så det var bara tre barn där, haha. Lugnt och skönt var det i alla fall, maten vart enligt mig helt okej. Potatismoset vart super gott medan köttbullarna vart lite sega, men det gjorde ingenting barnen tyckte att dom var jätte goda^^

När jag kom hem så skulle jag ner till tvättstugan för att tvätta (trodde jag), men när jag kom ditt så visade det sig att jag inte hade bokat någon tid idag utan att det är imorgon jag har min tvätt tid haha. Det kan vara förvirrande att vara mig ibland haha ;)

Ne, nu så ska jag kolla på Simpsons sen så blir det att kolla på ett spännande avsnitt av Grey´s Anatomy :)

WooPWopIdoo
angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0