Party,Party

Jaha, då var man klar i Centrum.. eller nja nästa han inte till systemet så det blir en alkoholfri kväll för mig :)
Inte för att det gör så mycket men det skulle vara lite trevligt, men men.
Så i centrum köpte jag ett par lack leggings och sen ett rött linne allt från gina, tänkte att det skulle bli en snygg outfit (stavning haha!?)

Kan lägga upp en bild på mig senare haha, eller det beror på hur jag känner min just då haha ;)
Sen har jag också några funderingar över hur jag ska göra med mitt hår. Jag skulle vilja göra lockar, men det kanske blir för mycket,, vi får ta och fundera ut det har några timmar på mig innan klockan är åtta.

Nee nu ska jag ringa till Mia, kollar in lite senare.
HEJSVEJS I LINGONSKOGEN ;)
ANGELINA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0