Mera snö och längd skidor^^

Idag har jag varit duktig, har gjort  massa med saker jag har varit hos styrelsen och fått en rund tur i grannskapet (eller vad man nu ska kalla det). Vi kodade även om nycklarna  eller rättare sagt brickorna som man får med nycklarna så att man kommer in i trapphuset å så :)
Sen efter det betalade jag klart resten av all räkningar och så har jag försöka att få tag på Amerikanska ambassaden, dom har öppen telefon tid för au pairer mellan 13-14 så när jag ringde vid halv två trodde jag att det inte skulle vara några problem, men varför ska någonting vara lätt när det faktiskt kan vara svårt ;)
Så jag knappar in massa siffror  och sedan är det bara att vänta, men sen helt plötsligt när jag tror att jag kommer fram för jag istället höra : Amerikanska ambassadens öppettider för au pair frågor är; måndag till fredag mellan 13-14 så då hade jag suttit i kö i en halv timme i onödan... lite surt, bara lite.

Annars så har jag vart ute i spåret i skogen idag igen, men den här gången åkte jag längd skidor och det var riktigt roligt! Men som att det var flera år sedan jag åkte sist gick det inte så bra haha^^
Precis när jag hade kommit fram till spåret såg har hur två farbröder kom lite längre bort, som att jag inte ville att dom skulle komma ikapp mig så stod jag kvar i skogen och väntade på att dom skulle åka förbi men det gjorde dom inte.
Den ena gubben stannade och frågade varför jag stod i skogen och inte åkte och då sa ja att jag bara ville prova lite som att jag inte brukar åka haha, men då tyckte den andra gubben att jag skulle åka bakom dom så att jag skulle ha någon att åka med så det gjorde jag.
Men det var lugnt den sista gången jag gjorde det efter bara några minuter så var dom borta och jag såg dom inte igen under hela åket haha.. Dom var super snabba gamla gubbar haha :)

Kollar in lite senare,

Wooopwopiidoo Life´s Good.
ANGELINA

Dom gamla skidorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0