Jobb.

Idag är det jobb, eller jag hoppas på att det blir jobb.. Vi får se om det kommer några barn eller inte.
Men om det inte gör det så är det lugnt :)

Var ut till tvättstugan för att kolla tvättider, så imorgon kväll blir det till att tvätta ^^
Fick också mitt brev från polismyndigheten idag och det var inga problem med det, nu behöver jag bara kopiera pappret innan jag kan skicka in dom till CC. :)


Så vad har jag nu kvar att göra.


1. Åka till Amerikanska Ambassaden och fixa mitt visum.
2. Kopiera mitt utdrag från polisen för att sedan skicka in alla papper till CC.
3. Skicka in papperna för att få mitt internationella körkort.

Det är nog det jag kan komma på nu, eller i alla fall av dom viktigaste sakerna.
På lördag är det inflyttningsfest jippie :)


75 dagar kvar,, WoopWopido Life´s good
Angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0