Haha oj oj.

Nej, jag är ingen party pingla! Vet inte varför det var så himla roligt att vara ute hela kvällen i lördags, det var bara det. Börjar kännas som att jag inte viktigt vet hur jag ska klara mig utan alla mina under bara vänner, Jennifer fan vad jag kommer att sakna dig... det är helt sjukt!!! Tror att jag börjar få den där känslan som du fick när du verkligen fatta att jag skulle åka iväg..
herregud pappa mamma syrran då och mia jessica och ååååå vad ska jag ta mig till...

Ne, nu ska ja fixa till lite sen senare vid halv sex dras det till mia för middag och sen så blir det att gå på en student skiva. Måste ju också komma på något att ha på mig, aja det går säkert bra det med haha.

angelina
woopwopido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0