City mail är skit...

Så i fredags förra veckan så såg jag av en konstig anledning en lapp nere på tavlan i trapphuset (ni vet där det står massa efternamn om vem som bor på vilken våning) det stod:
Att dom inte kunde hitta min adress för att jag inte hade satt ut mitt namn på brevlådan eller på "tavlan" och att jag nu har två arbets dagar på mig att ringa dom för att få tag på min post som dom inte hade delat ut!!
Det roliga med det här att ju att två dagar efter att jag flyttade in i min nya lägenhet så satte bostads rätts föreningen upp nya lappa både utanför ingången, inne på tavlan och på min brevlåda så jag fattar inte vilken dumbom som inte kunde lista ut vart just min post skulle. Jag menar innan har min post kommit fram utan några problem.
Aja, jag ringde i alla fall till City mail nu nyss för en stund sedan och då fick jag prata med en dryg skit unge!!
han kopplade vidare mig som att han inte fattade ett ord av vad jag sa! Så då fick jag prata med en änu mera dryg IDI*T som sa att just den dagen hade dom en vikarie uppe i det området och att min post inte fans kvar hos dom för att dom hade skickat till backa dom till efter sändaren..
Frågan som jag nu undrar är HUR VAR och NÄR jag kommer att få den posten.. tänk om det var brevet från Amerikanska ambassaden, jag är bara lite nervös nu.

Annars då, i går vad jag på IKEA :) jag köpte jätte fina saker! 4st bruna koppar och 4st stora vita kaffe latte muggar, ljusstakar säng kläder och sen köpte jag ljus för att kunna starta upp en helt egen ljus affär haha^^
Tro mig när jag säger att jag skulle kunna stanna kvar och köpt lika många ljus till haha :P

I lördags så var det melodifestivalen final mys med Mia, vi lagade en super gooood kyckling sallad som skulle kunna vinna värsta värsting priser och sen gjorde vi egen tzatziki (stavning!?)
Kan då inte säga att jag tycker det var rätt låt som vann!!  Jag hoppades ju så klart på PETER JÖBACK <3
Finns nog inte så mycket mer att säga nu förutom att det bara är 83 ÅTTIOTRE dagar kavar tills jag lämnar mitt liv i Sverige och börjar ett nytt (eller någorlunda nytt) liv i staterna!
Tro att jag är taggad ;)



WoOpWoopIdoo! Life´s Super Good
Angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0