ärenden..

Så i dag har jag varit på hälsoundersökning, tagit kopia på mitt körkort, tagit foto till mitt amerikanska visum och
lag på brevet till rikspolisstyrelsen.
Inte så mycket att man stressar järnet med det är alla mycket viktiga ärenden så det har varit mycket att tänka på.

Igår var det lilla kockskolan med alla barnen, vi gjorde wok med nudlar och det var också en stor succé haha ;) nästa vecka hade jag tänkt att vi skulle göra köttbullar med potatismos haha  jag hoppas att dom gillar det den gången också, men om dom inte skulle det så kan dom inte skylla på mig det var dom som ska göra maten haha^^
senare på kvällen vart det Grey´s med Mia och jag måste säga att avsnittet var mycket bra och jag slapp gråta haha..

Neee nu ska jag skriva ett mail till min värd familj i Usa och sen ska jag fixa med lite mer viktiga papper!
Kollar kanske in igen lite senare :)

wooPwoooPidooo
Angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0