3 månader!

Idag är det exakt tre månader kvar tills jag flyger iväg från Sverige och börjar mitt äventyr.
Ja hoppas bara att allt börjar sjunka in snart så att det inte blir värsta bomb nedslaget haha^^ 
Fick ett mail från mamman med bilder på hur mitt rum kommer att se ut, och jag kan bara säga att jag kommer nog att trivas jätte bra i det rummet. Det är verkligen hur fint som helst och jag måste fråga henne om jag får lägga ut dom bilderna här på bloggen :)
Hm, vad skrev hon mer. Jo att det finns massor med svenska au parier i området och att LCC ringde och sa att dom alltid har massor med roliga aktiviteter och det tycket jag låter toppen bra :)
sen fick jag en internet sida som gör att  jag kan se hur det er ut i barnens lekrum haha , super häftigt.
nej nu ska jag skriva ett mail till familjen och sen så hittar jag p något :)

woopWoopidoo Liife´s good
ANGELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0