Juni 14, 2010

Klockan ar nu 2:35pm och jag sitter framfor datorn for att kolla min mail, FB och lite andra roliga grejer.
I dag sa fick jag sova tills jag vaknade, forst vaknade jag runt 08:30 men jag behovde bara vanda pa huvudet sa somnade jag om igen haha, sen vaknade jag pa riktigt vid tio lag kvar lite i min sang och sen runt  halv tio fick jag ett sms av min hoast mum dar det stog att hon skulle aka till en hast affar och hon undrade om jag ville folja med. Sa jag gick upp ur sangen fixade mig och sen gick jag ner for att ata frukost, det vart en bagel med cream cheese att ta med i bilen haha, Vi akte mot affaren men nar vi kom fra sa var den stangd sa det vara bara att vanda och aka tillbaka igen men nar vi da skulle ut pa motorvagen rakade vi svanga lite fel sa vi fick aka en anna vag i stallet sa det vart lite sightsing for bada tva haha :)

Nar vi kom hem igen satt killen och pysslade sa jag satta mig darfor att forsoka prata lite med honom och det gick faktiskt bra, kanner att det kan vara litesvart i borjan nu nar jag inte riktigt vet vad jag ska prata om (haha och ja jag vet nar jag borjar kan det vara svart att fa mig och sluta haha). Efter en liten stund fortsatte vi ut pa baksidan och busade lite med vatten balonger men som att dom haller pa att gora om hela poolen pa baksidan ar marken ganska ojams sa lill killen ramlade och och vart lite ledsen sa da gick vi in och tjejen visade mig ur man spelade ett dator spel eller det var kanske ett spel pa internet haha, jag vet inte riktigt var det var och jag fattade inte heller vad det var jag skulle gora haha. Jag lyckades komma upp en level ocksa haha. Wizard101 tror jag att det hette :D Ikvall eller nu kl 16 sa fragade dom jag ville folja med pa bio :) jag tror att jag horde nagot om att vi skulle se Shrek i 3D, jag hoppas att den ar bra, men om det inte ar det ar jag bara glad att dom fraga om jag ville folja med, da far jag chansen att lara kanna dom alla lite battre och se lite mer av California!

Juste jag har ju inte berattat vad som hande forsta dagen eller vad vi gjorde nu igar, om jag borjar md vad som hande igar sa fick jag forst sova ut som att jag hade suttit pa planet fran New York i 5 timmar, nar jag vaknade sen pa morgonen och gick ner stod min hoast mum och gjorde amerikanska pankakor. Hon sa att vi skulle ha n liten brunch sa dom gjorde agg och beacon ocksa. Som att fotbolls VM har borjat nu sa kollade vi pa matchen mella USA och England, jag ar inte riktigt saker pa vem som van for efter en stund gick jag up pa min rum for att skriva i bloggen (underbar jennifer du behover inte klaga for nu skriver jag massa inlagg haha, sa nu vet du vad som hander nar du inte ar har med mig haha).
min hoast dad och sonen akte ivag till hans hangar dar han har sitt plan och jag mamman och dottern akte till stallet far att kolla till hennes hast och for att kolla om det nya transet hon hde kopt skulle passa till hasten, nar vi val var dar sa kom hennes tranare och sa att hon kunnde prov hoppa honom lite som att hon inte hade gjort det forut ochsom att hon ska tavla pa honom snart var det en bra idee. Uppe pa paddocken fick jag hjalpa till med att andra om hindrena och det var faktiskt roligt forutam att jag (dum som jag ar) hade pa mig mina convrse skor som jag kopte i New York haha, dom vart lite dammiga oxh dom ar inte lika vite langre men jag har bara mig sjalv att skylla haha.
Pa kvallen sen sa forklarade lill kille hur han ville ha sin penut and jelly sandwich haha var jatte duktig pa att forklara for mig hur han ville att den skulle vara, tjejejn at en hot dog och jag mamman och pappa at Amerikanska hamburgare, det var olika smaker pa all och jag tycket i alla fall att min smakade riktigt bra :).

Sista dagen pa Au pair skolan var lite sorlig faktiskt, vaqr tvungen att saga hej da till en massa roliga och snall manniskor, men som tur skulle bade jag och Britny till Californien sa vi akte mad amma buss  till samma terminal pa JFK, narvi kom fram till flyg platsen gick vi runt och kollade lite i affarer och sen sat vi bara sitt vid min gate och vantade pa att dom skulle borjar borda mitt plan (Britnys plan gick inte forns 2 timmar senare)
Nar jag gick pa planet sa somnade jag nasta pa direkten sa nar plandet gjorde sig redo for starta upe pa start banan vart jag lite forvirrad jag fattade inte riktigt var det var som hande dar en stund. Efter att plandet lyft sov jag hela vagen forutom dom sista 2 timmarna, da kollade jag pa gammla Chuk avsnitt som dom visade pa tv:en haha. Och sen efter att jag hade landa och gick for att hamta min vaska sag jag min hoast family sta dar och vana pa mig, dom var sa snalla dom hade blommor och balonger med dig till mig och sen nar vi kom hem och jag kom in pa mitt rum hade dom kopt en preset fran Victorias Secret och sen shampo och balsam fran biolage. Ne nu maste jag sluta for nu ska vi aka till bion och om vill fa bra platser maste vi ga nu. 






Aussi Aussi Aussi OiOiOi
angelina <3 

 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

OMG va gulligt att dom hade fixat värsta gulliga Welcome to LA presenterna till dig, så himla amerikanskt med ballonger och allt. Sen att hon gjort american pancakes till dig, de tar med dig på bio och allt, de älskar dig ju redan!

Peanutbutter and jelly haha I LOVE AMERICA :)

Älskar dig! Puss puss puss

2010-06-14 @ 01:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0