earthquake!!

Jag satt har innan och skerv varsta inlagget och sa bara fpr att blogg.se skulle fuckA UR! forsvan allt och nu orkar jag inte skriva om allt! sa vad jag gjort i dag och vad som hander i morgon kommer ni att fa veta da!
Det jag igentligen skulle skriva nu var att nu nar jag satt och skrev mitt inlag kannde jag hur min stol och hur golvet borjade skaka! (juste det kan faktiskt bli jordbavningar har!)
jag fattade inte direkt vad det var som hande men sen sa kanckade min hoast mom pa dorren och fragade om jag hade kannt att det hade skakat lite och hon forklarade for mig att om det kommer en storre jordbavnig sa hade hon hort att man ska stalla sig i dorr oppnigen for det var dar dom sa att det var starkast uppygt..

Ni behover inte oroa er dar hem! jag lever och nu ska jag lagga mig i sangen for att kolla pa dom 10 sista minutrarna av det nya avsnittet av True Blood!
Saknar alla er dar hemma sa nu far ni faktiskt ta och skaffa skype!  (mamma jag hopas att ville har lart dig hur man gor nu! och big sister forsoka att forklara for pappa hur man gor haha)

God natt Californien
  God morgon Sverige!







Aussie Aussie Aussie Oi Oi Oi
Angelina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0