Angelina, are you going home tomorrow..

Hm, jag vet att det var något som jag skulle skriva när jag kom här! Jag här då tendensen att glömma vad det var jag skulle vilja säga haha..

Jag vet i alla fall att på fredag så ska vi åka upp till en häst tävling där värde mammans häst ska vare med att tävla, hon kommer åka upp ditt på fredag morgon och jag barnen och pappan flyger upp ditt på lördag morgon (måste ju säga att pappan är pilot och det är i hans plan vi ska flyga upp i haha. Jag har aldrig flugit i sådant lite plan förut så det ska bli riktigt spännande!)

idag gick jag upp runt halv 9 då jag hörde att N var vaken som att dom redan hade ätit fruost satt vi och spelade lite wii innan dom kläde på sig spelade lite mera wii och sen gick ner för att äta lunch haha, som att J ville ha skink smörgås ville N också ha det och när han hade ätet upp hela sa han till sin stora förvåning

- This was good! can a have another one.

Efter lunchen byggde vi ett clubb house och så satt vi där inne och kollade på den förstaHarry Potter filmen tills det var dags att göra sig klar för den anda dagen av simlektioner, efter att dom hade åkt var jag ledig till kl 4 innan det kollade jag på en massa gamla Grey's anatomy avsnitt och sen rå ropade min värde mamma at jag skulle komma för hon ville att jag skulle kolla på något som hon tittade på på tv:en. Hon kollade på the Batchelorett och sen när jag började kolla kunde jag inte sluta haha.

Under tiden hade J's kompis kommit över på en snabb play date innan dom sedana skulle hem till henne för en sleep ove.

 

Igår, var det första dagen på deras simlektioner, vi var ute och gungade (med musik för nu var den laddad haha)

var inne och lekte affär, byggde lite med tåg banan, eller jag byggde ihop den för att jag ville förstå mig på hur den skulle vara ihop byggd haha.

När N och J åket på simlektionen vart jag bjuden på en swedish thi combo massage av värde mamman! det var hur skönt som hälls och i slutet av timma (det var en hel timme!) så somnade jag nästa till. Jag tror nog tt jag skulle ha somnat om jag inte hade varit så täppt i näsan, jag kan då lungt säga att det var något jag behövde så den uppskattades väldig väl! (gud det låter som jag är en gammal tant nu när jag sitter och skriver det när inlägget, beror nog på att jag är töttt!)

 

I förgår gjorde vi en masso lika roliga saker fixade frukost till dom båda och sen var det upp att klä på sig.När dom fått kläderna på sig så ville J ut och gunga och lyssna på musik så vi gick ut på bakgården men hennes radio fungerade inte så då började vi att göra vatten ballongen istället och sen efter kanske 1 timme var N så himla blöt så att han började frysa och då var det bara dags att gå in byta kläder och hitta på något annat, vi byggde med lego och spelade wii och  till lunchen gjorde vi egne pizza J gjorde en egen mini pizza medans N tog sin och rullade ihop den till en pizza boll haha.

På kvällen hade vi movie night med hemma gjorda kastrull popcorn haha, eller mer maskin popcorn vet inte riktigt vad det var för något första poppningen misslyckades så vi var tvungna att göra en ny och den var mycket bättre. ett mysig avslut på dagen.

 

bilderna får jag lägga in senare! haha jag orkar inte skriva något mer och jag känner att det här inlägget är lite knasigt!

 

god morgon sverige och god natt till mig och usa

 

aussi aussi aussi oioioi

angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0