5 dagar kvar..

Herregud nu är det baa fem dagar kvar, det känns som om allt bara flyger förbi!
Jag har äntligen fått mina flyg tider från CC och jag har hittat några stycken som åker samma flyg som jag och det känns jätte skönt. Det enda jag behöver göra nu är att ringa till flygbolaget för att kolla hur mycket packning jag får ta med mig och sen är det bara att börja packa alla mina saker.
Fick ett mail från min värde mamma och det visar sig att hon har råkat brutit tån! jag tycker så synd om henne, det måste göra jätte ont och det finns inget som hon kan göra. Läkaren hade sagt att hon ska ta det lugnt och vila foten i 4-6 veckor.
Ne nu ska jag ut och springa sen ska jag fixa lite med mina grejor! men föst av allt ringa till mitt flygbolag.
Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0