skärpning och riktigt allvar!

Nu är det så att jag känner att jag behöver rycka upp mig i mitt bloggande!!
Det var ju fan innan jul sen sist, jag vet inte varför det blev så man jag har väl helt enkelt inte haft lust till att vara någon topp bloggare.
Tänkte första att jag skulle ta bort bloggen och starta upp en ny med ett nytt namn men sen kom jag på att jag inte orkar designa om layouten haha^^ Så istället för det så blir det en ny start här. Och jag lovar jag att jag inte ska ge upp!

Jag skulle nog säga att det inte har hänt så mycket under den senaste tiden, allt är som vanligt och jag har fortfarande inte kommit iväg till The U.S (sucks)
Annars så ska jag byta adress ännu en gång och hoppas att jag kommer att trivas bättre där än vad jag gör här....
Jag hört att förändring är bra, men jag kan bara säga att: till det är jag tveksam! hatar den förändringen jag har kommit till nu och det ända jag gör är att hoppas att allt blir som det var innan allt vart så jävla fucked up!!!
Kommer in med en up date lite senare.

WopWopido life´s good (or at least I think so)
Angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0