MATCHAD

Jippie yheey matchad igen, och i KALIFORNIEN igen ^^
En två barns familj där mamman är en "homemaker" och pappan jobbar hemifrån. Jag vet inte om det stör mig något med jag funderar mer på vad dom behöver mig till haha ;) eller mig och mig undrar mer vad dom behöver en Au pair till haha. Läste nyss igenom deras ansökan och det låter som en trevlig familj (även fast dom inte skrivit så mycket) vi har några intressen gemensamt så att jag hoppas att dom ringer så att jag kan få en bättre bild.

Påminnelse till mig själv:
Ringa CC och fråga om jag kan få se hela familjens presentation.
Gå till apoteket och försöka hitta något för min hals och näsa haha ;)
Se till att bli frisk..


WoopWopido life´s good.
Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0