Då var det klart.

Så nu har jag vart på centrum och köpt halstabletter, jag vägrade att köpa nässpray för det är det absolut värsta jag vet! Haha det kanske låter konstigt att jag hellre går runt med täppt och rinnande näsa en att andas haha men men det är så jag fungerar haha.
Då till det som var klart, jag har varit nere hos mäklaren och skrivit under dom sista papperna och fått alla nycklarna så nu är det officiellt jag är en runby bo haha ;)
På U.S.A fronten så har det hänt lite mer, efter att jag är klar med det här inlägget ska jag skicka iväg ett nytt mail till värde familjen, jag får se hur det gå efter det.
Jag håller er uppdaterade haha :)

WoopWoopido Lif´s good
Angelina.

Kommentarer
Postat av: jennie

VA KUL ATT HÖRA!! Grattis till både boendet och på usa-fronten! :)

2010-02-19 @ 16:29:55
URL: http://jennieberstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0