uppdatering!?

Så vad har jag gjort dom senaste dagarna?
Jag har skrivit en packlista.. (Mia tyckte att det var grymt ambitiöst av mig haha) jag hittat en resväska som jag vill köpa eller vill och vill det blir nog den jag köper tihi.
Sen i dag så skjutsade jag mamma till silja line terminalen, eller rättare sagt jag körda bara hem bilen.
Som att vi fick lite bråttom var det mamma som körde rally på motorvägen och sedan när vi kom fram till terminalen sprang hon upp till in checkningen medan jag kommer efter med alla hennes hennes väskor av bly haha.

Sen när jag skulle hem "smet" jag ifrån en parkerings vakt som stod och lappade bilen bredvid mig haha, man såg hur hans blick kunde döda mig när jag kom springande till bilen för att snabbt försvinna där ifrån och slippa en böter haha.. Vill bara tala om att jag lyckades också med att åka vilse på vägen hem och fick ringa den levande GPS:en vid namnet PAPPA haha, han sa åk tillbaka samma väg och sväng vänster så hittar du där ifrån.. haha och jag det gjorde jag :)

Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0