RUBRIK

Haha, jag orkar inte skriva en del två av vårat polis äventyr i lördags natt.. Känner att det räcker med att säga att det var inbrott och att polisen fick tag på dom skyldiga, haha massor med drama.
Tänkte i stället att jag skulle lägga ut två bilder på mig i mina nya glassögon tihi och sen villa jag bara säga att det bara är två månader kvar tills jag åker, börjar starkt fundera på om jag ska börja med en packlista.
Frågan är nu har jag sk försöka organisera den, hur ska jag veta vad jag vill ha med mig i ett helt år, vad ska lämnas hemma och vad tar jag med mig. Jag behöver i alla fall inte ta med mig min vinter jacka haha ;)

Någon som har något tips på vad jag bör ta med mig? :)

Sov gott Angelina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0