WopWopido Life is good.

Haha i dag vart jag lycklig :) som jag skrev igår på min lilla lista skulle jag ringa runt till olika dagis i kommunen för att få en praktikplats, så pappa kom med ett förslag på Ed`s skola och han sa att vi kunde åka förbi där när vi skulle in till stan. Så vi åkte ditt och jag frågade efter föreståndaren men vi hade precis missat honom så jag fick hans nummer så att jag kunde ringa. Jag ringde så fort jag hade kommit in i bilen, sa som det var att jag behövde timmar med barn under och upp till två år och han sa att jag var mer än välkommen.. :D
Så jag ska ditt på ett möte kl 13 på måndag, det känns som att jag kommer ett steg närmre och det är toppen :)



Take it easy Angelina
WopWopido Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0