Visning

Igår hade vi våran första visning på huset, dom skulle vara där från halv tre och framåt fem och mellan den tiden fick jag inte vara hemma så jag var i centrum med Mia :) Det var trevligt för vi har inte sätts p ett bra tag, vi gick runt i affärer (Kollade i så många vi kunde innan dom stängde) och sen tog vi en fika.
Sen när jag väl kom hem igen så var det en konstig känsla i hela huset.. Det kändes bara fel att det hade gått runt massa okända människor i mitt RUM mitt HUS jag frågade mamma hur många det var som hade kommit och hon sa att det hade vart runt 20 olika familjer, tänk dig själv 20 familjer som går i ditt rum och man vet ju inte om dom kollar en ens lådor och läser ens papper! Skit också jag vill inte flytta här ifrån! det är det enda hemmet jag har känt, har bott här sen jag var fyra år känner inte till en annan trygghet en den här,, Och i dag vi 18 kommer det var ytligare en visning. Jag hoppas att alla kommer tycka att det är det fulaste huset som finns och inte vilja ha det, jag vet att jag låter barnslig nu men jag vill bo kvar.

INGET NYTT FRÅN CC.

slängdigiväggen:angelina


Kommentarer
Postat av: Jennie

det vore kanske en fördel att ha en bestämd tid att resa, helt klart. :)

2009-09-28 @ 18:24:38
URL: http://jenniebergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0