Väntar du på en Matchnig?

Jag vet inte varför jag inte skrivit på ett bra tag, tror nog att det känns lite meningslöst.. Vi är mitt uppe i att sälja huset och det kommer inte något nytt från CC, eller jo idag kom det ett mail där dom ställde frågan:
Väntar du Match? och sen i när jag öppna upp mailet stor det,, ladda upp en video på din sida.
Jag har redan gjort det och jag känner att jag vill att jag ska få en familj nu, nu sitter jag här och gnäller om att jag inte fått en matchnig på nästan en månad och den enda jag kan tänka på är dom au pairer som redan har åkt i väg och lever livet eller dom som inte fått någon matchning på 6månader. Jag skapade bloggen för att berätta om mina framsteg tills jag kommit och väl framme i USA men när det inte händer något känns det inte så roligt.
Men igen jag ska försöka bättra mig det lovar jag, och så hoppas på att jag tänker mer positivt angående CC.

Take it easy angelina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va tråkigt att höra. Men du får hålla ut! Jag tror att det dyker upp en snart :)

2009-09-27 @ 11:11:59
URL: http://jenniebergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0