onxonx

Nej men vad hände i dag?
ingenting..
Glömde till och med att skriva ett morgon inlägg (men jag ju skulle faktiskt jobba, wiie)
Så jag har alltså jobbat i dag. Vi var någonstans i kista och renoverade en lägenhet luktade skunk över hela den:P fattar inte att någon kan bo så! 
Till en början var det faktiskt roligt att jobba det var ett tag sen jag hade något att göra, men sen efter ett tag var det såklart tråkigt igen och när jag var klar med mitt började jag reta pappa haha;) måla lite här och måla lite där! jag kände för att sabba hela köksvägen! måla den i någon cool färg som typ limegrön, men jag tror inte att ägaren skulle uppskata det så jag målade allt i vitt.
Nu till kvällen vet jag inte vad jag ska hitta på, Jessica har blivit sjuk:( så jag får hitta på något annat att göra :)
hade i alla fall tänkt att kolla på den nya programmet som börjar kl 21:00 på 4:an kändisdjungel eller något sånt så jag hoppas kvällen blir bra ändå :)


Take It Easy Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0