måndagskvällmåndagskvällmåndagskväll!

Som jag sa tidigare har jag var och hämtat mitt körkot idag:)
Jag vart faktiskt lite besviken på bilden, jag tyckte att den såg bra ut först men nu ser det bara konstigt ut (haha skit samma jag har i alla fall ett).
Så det ända som behövs nu är bilen.. Och det kan inte bli bättre en att jag ska och kolla på en imorgon tihi ^^

Annars har jag inte gjort så mkt idag, kommit hem lagat middag till mig och mammi (carbonara *mums*) kollade jag även på Dexter! haha det slutade för spännande vill inte vänta tills nästa vecka,, vill se mer nu. Morgondagens planer är alltså att kolla på en bil tihi ;)
sen ska jag även vara hundvakt, får mig att tänka på Norge, Natta och griiiisen :)






Jag och Gucci i regnet  (nattas otroligt söta hund)
bilden avslutar nattens bloggande *gäsp*

Take it Easy Angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0