Igår Idag

Igår hade jag massor att göra, eller egentligen inte. Jag var hemma städade i mitt rum och sen runt halv fyra åkte jag och hämtade min pappa för vill skulle åka till Uppsala och gå på restaurang med min syster och hennes festman. Vi åt på en grekisk restaurang som hette tzatziki och det var hur gott och mysigt som helst:)
Sen var det även kultur natten (tror att det hette så) så det var uppträdanden och stånd överallt. Med andra ord en väldigt lyckad kväll :)

Idag har jag varit på Jessicas jobb och  hjälpt henne med att dela ut nya simkort till simskole grupperna det var faktiskt kul till en början men Jessica som hade vart där sen 8:00 tyckte att det var lagom tråkigt så hon vart väldigt glad över att få hjälp med det. Nu ska jag i väg och träffa Jennifer vet aldrig vad vi hittar på med det blir säkert något roligt! men inte allt för sent ska jobba imorgon ( jippie.. pengar till mig ^^)

Take It Easy Angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0