FILMFILM

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men jag ska väl få fram något.
I går var vänner till min mamma här och senare på kvällen gick dom ut och festade och Jennifer drog med mig till magget. Det var faktiskt kul fast jag innan inte hade känt mig ett dugg sugen på att gå ut, hade hellre stannat hemma kollat på film.
Som vanligt inget nytt på Au pair fronten och det känns trist. Jag har bestämt mig att försöka få ihop timmar med barn under två år. Vet inte riktigt hur det ska gå till men jag ska nog ringa runt till olika dagis  och kolla om dom vill ta imot mig som en praktikant, haha jag har inte var en praktikant sen skolan haha kommer känna mig liten om jag får någon plats vill säga.
Finns det någon som har ett bra tips på en dagis? :)
Nu ska jag fortsätta att kolla på Miss Secret Agent 2, Sandra Bollock är en himla bra skådespelare ( det tycker i alla fall jag) 

take it easy angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0