Då har jag också en blogg.

Jaha ja, då har man skaffat en blogg som alla andra.. Haha ska faktiskt bli kul och se hur det kommer att gå för mig. Så den enda anledningen till varför jag har trillat dit (som alla andra) är nog för att jag känner att det är ett bra sätt för dom runt omkring mig att få reda på vad jag gör om dagarna när jag kommer till USA.
Så i går laddade jag äntligen upp min video på min au pair sida (otroligt roligt och skämmigt på samma gång ^^) har även fixat en bild så nu är det bara upp till att vänta kan bara säga att jag är väldigt förväntansfull tihi.
Mitt preliminär datum är den 19 oktober och jag hoppas verkligen att CC har hunnit hitta en familj till mig innan dess,, har hört om så många andra som har väntat i flera veckor utan att fått en enda matchning :(.
Just nu så sitter jag och läser en massa andra bloggar om au pairer som redan är nere i staterna, Jag blir inte ens lite avund sjuk ha ha... inte ens lite.. GHAA! vill åka nu!
Känner att det får räcka nu, ska ner till ica innan dom stänger tänkte inhandla lite godis tills filmen i kväll.


take it easy Angelina.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Hej Angelina :) Jo, är jättetråkigt att jag inte får höra något, gillar inte allt denna väntan & ovisshet alls! :(

Och yess, jag gör layouter lite titt som tätt! Självklart kan jag hjälpa dig :)

Maila mig gärna med hur du skulle vilja att bloggen ska se ut så knåpar jag ihop något!

[email protected] !

2009-09-06 @ 21:23:15
URL: http://idagoesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0