Blogg stopp

Ja som ni kanske märkt har det varit lite stopp i bloggen! Jag vet inte vad som har hänt med jag har faktiskt varit väldigt upptagen och det är inte alltid man hinner med ett inlägg då. Men jag ska försöka att skärpa mig och berätta vad jag gjorde i går och idag.
Så igår så skulle ja till Rotebro och jobba, göra klart det sista i lokalerna så att vi kunde avsluta det projektet. Pappa ringde runt åtta och sa att jag skulle börja åka och som, att mammas killes enorma (ENORMA) lastbil stod i vägen för ut farten var jag tvungen att be honom flytta på den så att jag skulle kunna komma iväg, så han flyttar på den och jag börjar att backa ner från uppfarten tills när jag nästan e ute hör hur någon gren skrapar emot bilen... Jag stannar och kollar vad det är med ser ingenting kör lite till och det skrapar enu mera. Så jag lägger i drive och kör fram och då när jag vrider och har mig ligger helt plötsligt min kofångare framför mig på upparten!!! Jäv-la skit  så jag kom inte iväg till jobbet i tid och jag skäms som ett litet barn när jag sätter mig och åket iväg med min bil som ser ut som ett freak.
 Senare på kvällen när åker jag för att möta Jessica och umgås med henne som att hon har en ledig dag, vi åkte till obs för att köpa kanin mat och sen senare han vi nästan kolla klart på män som hatar kvinnor innan vi somnade trevlig kväll och filmen var inte så dum den heller :P

Jag har inte hört något nytt från CC visst det har inte gått mer än två veckor men jag har börjat få känslan att det här kommer att ta ett tag... Och nej det vill jag inte jag vill komma till en undrebar familj i underbara USA nu haha^^. Nej men jag ska vara tålmodig och vänta enu mer det kommer nog snart, haha mitt eget posetiva prat till mig själv får mig redan på bättre tankar :D funderar på om jag ska göra något roligt nu.

Take it Easy angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0