Bilder från idag

Haha som jag sa så hälsa jag och Josse på skolan idag och det var skit kul:). Min gamla mentor sprang i mot oss och vi fick massa kramar, och pussar på kinden. (Hon är den bästa mentorn man kunde ha!)
Vi stannade kvar på skolan jag vet inte hur länge pratade med lärarna och dom nya 3:orna. kändes skönt att få komma tillbacka, men samtidigt börjar det gå upp för mig att det verkligen är över:(.


Bilder :)




                                


                               

            


TakeItEasyAngelina


Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: tack :).



vilken söt josephine! jag saknar dig :)

2009-09-11 @ 16:33:23
URL: http://jenniebergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0