Beck.

Hejsan hoppsan:)
Idag var jag uppe innan sju... SJU!  Jag var så himla trött när pappa kom och hämtade mig att jag nästan somnade i bilen på väg till jobbet haha ;)
Fick jobba själv innan jag var tvungen att gå ner till banken för att sätta in pengar på kontot (Hata räkningar)
Sen efter det åkte jag och var sällskap med min pappa tills han hade målat klar ett tak på ett hem för al kolister.. Inge kul att vara där alla kollade så konstigt på oss, och sen kom flera far om började prata om deras kor som dom hade fått (haha bara jag som fatta att det var tjurar haha) dom klagade över att dom romade hela tiden haha men det är ju bara roligt.

Efter att han var klar med taket åkte vi till kista och gick på Beck i stormens öga, faktiskt väldigt spännande och Gunvald var som han brukar haha :) 
Har inte så mkt mer att säga för i dag med det kommer mer imorgon, och inget nytt från CC.


Bild på dom galna tjurarna, dom va såå söta haha ^^





En bild på pappa oxå





Take It Easy Angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0