Wiie.. igen..

Idag var första dagen på praktiken och nu är jag helt såld på flera av dom små barnen, dom är hur gulliga som helst (men dom skulle kunna ta ner ljudnivån en aning) det ända som jag tycker är lite synd är att jag har hamnat på avdelningen fjärilen och dom har 4st som är 2 år och sen har dom 2st som är ett. Jag skulle vilja att det var lite fler små barn, men men det gör inte så mkt :)
Nej nu ska jag kolla när bilen ska besiktigas och sen ska jag iväg och jobba. fick inte något jobb på måndagar för idioten som hade frågat om jag kunde jobba båda dagarna hade inte fattat det och gjort så att det var en annan tjej som fått det.

Hoppas att jag kan fixa så att jag kan lägga in några bilder på barnen, men det kanske tar ett tag :)

WopWopido life´s good
Angelina

Kommentarer
Postat av: Emma

From: [email protected]

To: [email protected]

Date: Mon, 5 Oct 2009 02:37:01 +0200

Subject: Vill du jobb som Au Pair i Manchester i 6 månader?



Vill du jobb som Au Pair i Manchester i 6 månader?



En engelsk familj söker en svensk au pair för längre tid. Är du nyfiken på att bo i England och talar engelska så är detta jobbet för dig. Familjen består av 2-årig dotter och 6-årig pojke, Fadern är läkare och mamman entreprenör i media branschen. Familjen bor i ett fint villaområde utanför Manchester och husrum erbjuds och lön enligt de internationella au pair kontraktet. Du är välkommen att börja jobba snarast möjligt.



Ansök genom att maila [email protected], ange ditt användare namn och referensnummer UKMA5422. Fixa också engelsk CV, intro brev + foto i din profil.



Mvh



/Nanny Admin



Messamigos Nanny Service AB

P.O. Box 242 92

SE-104 51 Stockholm

+46 (0) 73 725 32 06

[email protected]

VAT: SE556541233401



http://nanny.messamigos.com



Jag fick det i ett mail, men det passar inte mig lixom..:P

2009-10-12 @ 14:53:25
URL: http://svartanatten.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar:

det är väl bra med tanke på att jag är hennes dotter, haha ;) puss

2009-10-16 @ 14:13:28
URL: http://jenniebergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0