Jobb :)

I fredags går va jag och såg flickan som lekte med elden, den var faktiskt riktigt bra men den slutade lite konstigt.. Innan gick vi runt i kista innan vi bestämde os för att ta en cider innan filmen, det var skönt att bara sitta där och prata men bervid  satt en gubbe och han kunde inte sluta glo!
I lördags så var jag på ett jobb :) det var ett par som hade gift sig för ca två veckor sedan men men inte haft en fest för en nu, det var roligt att komma igång lite men samtidigt fick det mig bara att sakna skolan mer.
Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon men jag ska nog bara ta det lugnt och kanske hjälpa pappa med ett jobb:) det är kul med pengar.
I går gjorde jag inte mkt alls jag var hemma och sen jag och pappa ut i skogen att plocka svamp sen var det hem och sova :)

Idag så har jag gjort lite allt möjligt jag var på intervjun på dagiset och det gick jätte bra. Dom visa mig runt och förklarade hur deras dagar ser ut, jag tror att jag kommer trivas jätte bra och alla barnen på min avdelning är så söta. Jag han inte träffa dom allra minsta barnen för dom låg och vilade men det ska nog bli kul i morgon jag börjar nio och slutar kvart över fem :)
Efter mötet så åkte jag hem till min gudmor och var där tills jag skulle på mitt jobb (trodde jag) orkar inte ta det nu, förklarar med i morgon, nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar.
 
wopWopido llife´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0