1 oktober

Idag är det exakt 19 dagar kvar till min preliminär datum  och jag har inte fått en enda matchning.. Och det går sakta upp för mig att jag inte kommer komma iväg då, eller vem vet det kanske händer ett mirakel men nu tror jag inte på det.. Jag vet inte med det känns inte så sorgligt enu jag tänker se hur det blir sen när jag har fått ihop mina andra timmar det kommer säkert att gå mkt bättre då :)
Kollade å en väldigt rolig film i går som heter
Ghosts Of Girlfriends Past så om ni vill se en rolig romantisk film så rekommenderar jag den:)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag fick faktiskt lust att gå och träna men men vi får se hur det blir med det :)

WopWopido Life´s good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0