Händerna skakar ^^

Hahaha, jag avslutade just mitt andra samtal med värde familjen eller egentligen bara med pappan.
Han hade några frågor om vad jag hade för barn erfarenhet, jag berättade om dagiset och dom andra barnen som jag har tagit hand om. Vad vi brukade göra det lät mest som lek, lek, lek haha fast med andra ord. Nej men sen så berättade jag vad jag hade för ansvar och så. Han undrade också varför jag ville bli en au pair och om jag hade kört någon ting i snö haha den första snön som kom och stannade kvar någorlunda på marken var ju idag så det berättade jag, men sen har jag ju även kört någon gång ibland uppe i Åre så lite van är jag :).
Vet inte vad jag ska skriva om det nu förutom att han sa att om jag har några fler frågor är det bara att maila eller ringa och så sa han att vi hörs sen. Det kändes bra att prata med pappan så nu hoppas vi att dom inte tar allt för långt tid på sig att bestämma sig om dom vill att jag ska komma till deras familj eller inte..
Mohahahaa jag är så uppe i varv att jag vet inte hur jag ska beskriva det, men kan gott säga

WOPWOPIDO LIFE`S SUPER GOOD!

regards angelina ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Bor dom på ett bra ställe? :)

2009-12-13 @ 09:49:00
URL: http://jenniebergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0