Det går framåt..

Nu har jag pratat med värde mamman, det var jätte spännande och roligt och jag var så sjukt nervös..
Men allt gick bra och hon var verkligen hur trevlig som helst och jag har fortfarande en super bra känsla kring familjen. Pratade även med en av detras gamla au pair i dag som kommer från Sverige, det var faktiskt mer positivt en vad jag trott. Hon var också riktigt trevlig att prata med och hon ställde några frågor om hur jag hade tänkt mig med olika saker. På ett sätt kändes det lite som ett prov med det var ändå ingen fara jag kände att jag klarade fint haha, jaga var mig själv och svarade så bra jag kunde.. haha men jag kom så klart p vad jag skulle ha sagt efter att vi hade lagt på, men det brukar ju vara så och det känner säker några av er till.

Nej nu ska jag duscha och sen  ska jag försöka sova lite, ha det bra.

WopWopido Life´s good.
angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0