20:de december

Idag börjar tv3 med derasnya program Anna Ankas Jul, och det får man inte missa! fast jag tror nog att jag inte hinner se det sk träffa pappa nu snart och vi har bestämt att vi ska till kista. Vi får se vad vi hittar på, blir oftast något trevligt :).
Annars har jag inte hört något från CC och jag väntar fortfarande på min referens från dagiset! jag vet inte vad som har hänt med den? hoppas att dom har fått den över huvud taget! Jag har också skrivit ett nytt personligt brev som jag ska skicka in till CC, jag menar det kan ju inte göra saken sämre eller hur?
Juste jag har även börjat på ett nytt fotokollage (stavnig?) kännde att en lite uppdatering behövdes, Hoppas bara nu att det inte tar ytterligare 4 MÅNADER för mig att få en ny matchning, jag vet dom som har får vänta änu längre men jag vill inte vara en av dom. haha :/

WopWopiidoo life´s good
angelina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0